HELATORSTAINA NOUTOMYYNTI HUILAA, MUTTA VERKKOKAUPPA EI

SepeliSampo on helatorstaina suljettu,

mutta verkkokauppa palvelee tuttuun tapaan kellon ympäri. 🌙☀️

Mukavaa helatorstaita!